.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه شورای خلیفه گری آشوری
امسال جشن کریسمس نگیرید

شورای خلیفه گری آشوری کلدانی کاتولیک ارومیه در بیانیه ای از اقوام آشوری و کلدانی خواست از برگزاری هر نوع جشن در شب تحویل سال نو میلادی اجتناب کنند.

به گزارش مهر شورای خلیفه گری آشوری کلدانی کاتولیک ارومیه با صدور بیانیه ای خواستار اجتناب از برگزاری هر نوع جشنی در شب تحویل سال نو میلادی به علت همزمانی با ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص)و شهادت امام حسن مجتبی(ع) توسط پیروان ادیان و اقلیتهای مذهبی شد.

شورای خلیفه گری آشوری کلدانی کاتولیک ارومیه با انتشار بیانیه ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت روزهای آخر ماه صفر، اعلام کرد: از برگزاری هر نوع جشنی در شب تحویل سال نو میلادی به علت همزمانی با روزهای سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) خودداری می شود.

در متن این بیانیه آمده است: احتراما ضمن عرض تسلیت و همدردی به مناسبت روزهای آخر ماه صفر به استحضار می رساند از آنجائیکه شروع سال نو میلادی 2014 مصادف است با روزهای سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و هم میهنان مسلمان عزیزمان در این روزها عزادار و سوگوار می باشند، این خلیفه گری و تمام جماعت اقلیت آشوری کلدانی کاتولیک آذربایجان از برگزاری هر نوع جشنی در شب تحویل سال خودداری و فقط به شرکت در مراسم مذهبی و معنوی در شب تحویل سال اکتفا کرده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.